2 nätter

Nu har jag jobbat 2 nätter i rad .. man blir ganska mosig i pallet av det vill jag påstå!

Cash.
Hinner då inte få så jävla fet lön i slutet av Maj men i Maj ska jag jobba som fan så jag får mycket pengar i Juni .. tyvärr så var det inte storhelgslön på 1:a Maj . det tyckte jag var konstigt .. men ska iaf jobba .. har ledigt så jag kan vara med på sista april å hela helgen .. så jag är öppen för förslag .. det här kan bli "legendary" ..

Jag lär mig så mycket sjuka grejer på jobbet . haha . visste ni att i Sverige bor två människor som heter Semin Cuk och Sugmin Cuk!? hur roligt är inte det så säg .. Gå gärna in på 118100.se å svara på frågorna som ligger på webben . man kan tjäna pengar på det!

image88

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0