Alla gillar brudar

Ismen har gjort en klockren jävla låt alltså . i stil med "Den som inte dansar är våldtäktsman"

Check it out!
Ta å kolla in första låten på http://www.myspace.com/ismen ..

Annars då? ja jag har ju inte skrivit på på två dagar nu .. dessutom funderar jag på om jag fått virus .. ska ta å installera nytt virusprogram idag tror jag .. fast mitt eset nod tycker att den är clean .. men nåt skumt hände igår .. måste kolla närmare på det ..

Vad har jag då gjort i två dagar kan man ju fråga sig .. det är inte så mycket alls .. har chillat jävligt hårt å har tankat en jävla massa ny musik .. Terje var ju över här i helgen å trixat så jag kan tanka lite :D för Leenuz tar ju aldrig tummen ur arslet så man får nytt inlog på psycentralen ..

Problemet är att jag måste sätta mig å sortera allt nu då .. för det gick jävligt fort här i svängarna .. men det är bara kul för då hinner man samtidigt lyssna igenom massa ..

Har även en flak-spelning på g denna sommar . haha . det är ju förbannat roligt det .. för er som inte förstog vad det var så är det så att jag helt enkelt ska vara dj på ett studentflak . ska battla Skank som lirar för en annan klass :D

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0