Äntligen!

Äntligen så kan man börja blogga igen . det där bytet tog lite längre tid än jag trodde .. men man förstår ju att det inte är någon lätt process att göra ett plattformsbyte ..

Så vad är upp?
Vad har hänt dom här senaste dagarna nu då? jag har festat i helgen förståss . hade sååå jävla kul på news . med reggae på fredagen å mustig house på lördagen! kickass :D jag mår rätt okej förutom att jag blev sjuk här igen .. vet inte om jag har ett immunförsvar .. eller om det är nåt jag ska ta å införskaffa mig .

Alltså . nu blev man ju lite ställd här när jag upptäckte att man kunde blogga igen . har ju haft så mycket att skriva innan men nu tog det tvärnit .. en sak som är positiv som fan är att Skank å Oleg äntligen tagit å fixat en myspace .. go check it out right now!!!

http://www.myspace.com/liberationforcerockas


xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0