Blondinbella i farten igen

Nu har en man skrivit ett brev till Blondinbella och gjort sexuella anspelningar och verkar jävligt påträngande å kymig .. jag tycker att hon gjort rätt som hängt ut mannen i sin blogg ..

Förbannad.
Å varför jag tycker dte är bra är för att just det här med Engla å sen en massa andra tjejer som blir påhoppade med sån här jävla skit på nätet med psykopater och pedofiler . skulle min tjej bli påhoppad på det där viset så hoppas jag hon skulle säga det till mig så skulle jag personligen lösa problemet .. om ingen annan gjorde det ..

Sen spelar det fan ingen roll heller om man är ofentlig person eller inte .. å sen som Blondinbella skriver i sin blogg så blir ju hon omskriven av massa folk som tycker illa om henne å då är det inte nåt snack om förtal eller något för att dom skrivit i offentliga rum .. läs mer här.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0