General Knas

Mannen från Svenska akademien med det stora skägget lirar ikväll på GIII . å jag har lyckats byta pass till lördag natt så ikväll blir det party! :D

Ang jobb.
Det var nån Renton eller nåt sånt som undrade om jag bokar tiderna själv eller om dom ringer . å faktum är att man kan prata med schema om de dagar man vill jobba men dom kan samtidigt ringa å vilja att du ska jobba idag för att det är lite folk eller nån har blivit sjuk . å då är det bra om man kan komma ..

Idag ska vi iväg å storhandla iaf .. ska bli skönt å få massa mat igen . lite knapert är det allt i dagsläget .. ska även lägga in två nya spår på sidan nu ..

xxx

Kommentarer
Postat av: Ina

MEN jag vill OXÅ se... ALltid missar jag det roliga bara för att jag ska ut på annat håll o ragga små kids! ;)

2008-04-25 @ 13:58:19
Postat av: Påsen

Tjenna! Long time no see, försökt få tag på dig..
Hör av dig nåt.. tänkte höra om du vill lira korpen i sommar...

2008-04-25 @ 15:31:26
Postat av: Manne

Haré så gött ikväll! Hoppas att ni får de skoj.

2008-04-25 @ 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0