Irish folks are retarded

Hård kväll på News igår med mycket ska-dans!

Hade jävligt kul.
Började ju dagen med en skön pratstund med Christer . redigt skön snubbe det där som verkligen förstår vad man pratar om . skön att ha nån på sin våglängd! Sen vart det kaffe hos alex å några folköl .. sen drog jag å Raz på bolaget å släpade våra arslen till torvalla å skank där jag fick skalpen filad @ Skanks barbershop!

Kvällen kickade igång hos mig .. sen drog vi in till stan .. när det var avklarat med dans å fylla gick jag på subway köpte en macka å åkte hem . svullade mig mätt å somnade som en gris . hehe . lätt bakis idag men det får gå ..

Ska hem till mor å far snart även . syrran fyller ju 20(!!) idag . jag fattar ingenting ja . hon som är så liten . haha . Grattis till syrran iaf!

An Irishman
is sitting at a bar in New York City and looks at his watch
several times in the space of a few minutes.
The woman sitting nearby notices this and asks, 'Is your date running late?'
'No,' he replies, 'I have this state-of-the-art watch. I was just testing it.'
The intrigued woman says, 'A state-of-the-art watch? What's so special about it?'
The Irishman explains, 'It uses alpha waves to talk to me telepathically.'
The lady says, 'What's it telling you now?' 'Well, it says you're not wearing any panties.'
The woman giggles and replies, 'Well, it must be broken because I am wearing panties!'
The Irishman smirks, taps his watch and says, 'Bloody thing's running about an hour fast. Can I buy you a drink?

xxx


Kommentarer
Postat av: bacardiraz

hahahahahahahaha fett rolig ya=)

2008-04-06 @ 18:47:04
URL: http://bacardiraz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0