Massa glåm

Ja den här helgen har varit fylld med kärlek å glåm!

Vissa är helt enkelt slut i huvet.
Helt allvarligt så undrar jag hur vissa människor klarar sig i världen då dom inte besitter det minsta lilla social kompetens . kan inte föra en diskussion för fem öre å är inte allmänbildad nån jävla stans .. man tror att man kan ge vissa en chans . det kan man . men det är inte värt det . idioti!

Fredagskvällen var ju helt grym . med dans å stonk på news . rätt mycket folk å ett bra tempo med Diego Jah på micken .. efterfest å en helt sjuk lördag följde . klockan ett på lördag natt då var man i form igen . men tydligen så var det en hel fest som stannade upp när vi kom . vad hände? dom gömde sig å vi drog .. hahaha!

Söndagen då låg jag som ett kolli hela dan . kollade lite på fotboll å massa repriser å parlamentet .. fett jävla bakis var man ju förstås .. inga cigg har jag heller . så jag måste dra nu på en jävla gång!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0