Miljövänlighet är inte skämt!

Läste just på Aftonbladet.se om lite sköna april-skämt runt om i landet . änså länge har jag klarat mig själv från att bli lurad . men däremot så tyckte jag att ett av skämten var riktigt bra om det skulle vara på riktigt ..

Miljövänligt.
Grundkonceptet är ju riktigt bra .. men hela skämtet skulle varit ännu bättre om det inte var för att man skulle få 1 liter bensin om man istället cyklar 15km å visar av en mätare på mackarna .. men helt ärligt så är det fett nice .. cykla 30km å du får en trisslott eller what ever . låt oss bli grönare genom att vinna det på dom giriga! Gör det här på allvar istället för att skämta om det! Läs mer om det här ..

xxx

Kommentarer
Postat av: becca

eller hur, död till sschulman haha ;)

2008-04-01 @ 20:10:23
URL: http://www.smisch.blogg.se
Postat av: Becca

hahah jag vet, man sjunker nästan genom jorden själv när man ser den där filmen!

2008-04-01 @ 20:11:06
URL: http://www.smisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0