Nytt jobb och hård helg

Jobbade första passet igår på dagen .. det gick bra . fett kul faktiskt!

Lite blogg.
Det har blivit lite av bloggandet .. har inte haft tid helt enkelt .. har ju firat i helgen också . har haft redigt skoj . var hem till Ina i fredags . där var jag fett trött . bättre drag igår då på news . men därifrån drog vi rätt tidigt också . det var inte helt 100 . men kul att se Abjeez!

Har slut på pengar på telefonen också .. kan inte höra av mig till nån för smsen är slut också .. å på jobbet har jag mobilen avstängd för att man måste . så jag känner mig hyfsat isolerad nu då .. ska iväg å jobba natt i natt även . är ju lite trött . men har sovit hela dagen .. får inte blogga på jobbet heller . det är väldigt lite vi får göra med datorerna där .. säkerheten kommer först ..

näväl .. hoppas ni har det bra allihopa . å tack för era gratulationer! boomcheck!

xxx


Kommentarer
Postat av: Dempa

aaa, men annars så kan du ju använda parlino.se... eller just ja, du får ju inte ha på telefonen på arbetspasset.
Men får du logga in på msn via webben? (tänkte om msn inte finns på datorerna). Inte lika bra msn, men det funkar. webmessenger.msn.com
tror jag att aderssen är iaf.
PUSS

2008-04-21 @ 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0