Prover och väntan

Inatt kom jag hem halv ett efter att ha suttit å väntat ett par timmar på att få dra hem då jag gjort det jag skulle ..

Tester.
Först fick vi göra ett test på 20 frågor .. det gick rätt bra . man har ju lärt sig lite knep på hur man ska söka på grejer iaf . som jag inte hade en susning om tidigare . sen även ett prov på 10 frågor som man skulle svara på på en timme .. det klarade jag på 40 minuter ungefär så det var ju asbra ..

Hungrig som en varg var man ju men vi fick fan käk även .. alla fick beställa från lilla triangeln där vid gamla bolaget . så jag körde i mig en tunnbrödrulle och en fanta . hehe . jag tror jag var äldst av alla som var där .. det var många som gick i skola å så där som behövde ett extraknäck eller ett sommarjobb ..

Hur som haver som var lönen baserad på hur gammal man är . så jag tror iaf att det kommer att löna sig bra det här .. blir mycket kvällar å nätter man jobbar tror jag  . så man har ju sommardagarna till förfogande även att hinna bli brun ..

Sen hur det funkar och hur det ser ut med allt det får jag inte säga nåt om då vi fick tystnadsplikt eftersom 118100 är först på marknaden med den här nya funktionen ..

xxx

Kommentarer
Postat av: Renée

Grattis på namnsdagen.

2008-04-16 @ 19:50:56
URL: http://r85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0