Stekmätt!

Jag har varit hos mor å far nu då å grattat syrran käkade smörgåstårta tills ja nästan sprack ..

Trött som fan!
Hon fick jättemånga fina presenter .. min får hon på torsdag .. hur som haver .. jagär fett jävla trött . legat å solat i 20 minuter . fett jävla skönt .. men vart bara ännu tröttare av det efter tårtan . å nu har jagb druckit en öl å e fett ännu mycket tröttare .. det kommer ett gäng tattare hit om ett tag . blir det förfest innan vi ska på news å stuffa till Oskar Franzéns verser å Åkes feta beats! :D

Även fast jag är så mätt så ska jag fan hugga in på tacopajen som Denice precis gjort . jävlar vad god den ser ut .. vill ni se hur den ser ut får ni gå till hennes blogg ..

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0