Vaknade 16.15

Det var inte igår direkt man sov å vaknade kl.16.15 . men jävlar vad skönt det var att sova efter ha jobbat natt . i appreciate!

Dumma frågor.
Det är seriöst bara en massa dumma jävla frågor man får svara på på jobbet .. när det inte är rena fakta frågor då . men det är mycket Droger&Sex . Droger&Sex . Droger&Sex . det kommer sluta med att jag kommer va så jävla lack å skrika "MEN SLUTA FRÅÅÅÅGAAAAAAH" samtidigt som jag blir asgrym på mycket . bara inte allt flyter ihop i pallet på mig ..

Trivs bra på jobbet . dricker mycket kaffe . men så är det ju på en arbetsplats var man än kommer . så det är fett nice!

Ikväll är det nya avsnitt av Earl . missa för guds skull inte det! Denice har börjat laga mat under tiden jag sov . så det blir ugnskorv med mos och lök och ost .. i like very much! :D

xxx

Kommentarer
Postat av: Denises mor

Stort grattis till jobbe ditt =)

2008-04-21 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0