Vårstädning på allvar!

Jävlar vad det har städats idag . när vårsolen skiner blir man ju på bra humör . gräset börjar titta fram å videkissarna slår ut på påskriset som fortfarande står kvar! men man vill ju att det ska vara fint inomhus hos sig också .. så attehhh ..



Jobbigt men nödvändigt.

Denice har tagit rören i badkaret för det var fan det äckligaste när jag duschade sist alltså .. även har hon sopat golven och städat massa annat .. bra jobbat där älskling! sen har jag stått å diskat i en timme .. fy fan det var inte lätt .. att flytta ett diskberg är fan ett projekt å en skill som jag kan . å diskställ är för töntar som aldrig har spelat tetris! kolla in före å efter bilderna :D å Skank å Cam ni kan väl komma hit å se vad fint jag har gjort!? hahaha ..




Ska fortsätta vårstädningen genom att börja kategorisera inläggen här så ni får lätt att hitta det ni söker efter .. ska väl även kanske ta å ändra lite mer .. får se ..

xxx

Kommentarer
Postat av: Denice

duktigast i världen. Trodde aldig du skulle palla att fixa all disk själv.. men joru! =) duttig duttig! pöss

2008-04-02 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0