Anyone can cook

Ja efter att ha sett ratatouille så måste jag ju säga att det är möjligt . iaf på film . haha . fy fan vad bra den var då .. lätt den bästa tecknade filmen sen lejonkungen å lätt snäppet vassare än shrek . det här var kanon! märktes att det var ett samarbete med disney ..

Det är nästan så man blir sugen på att utbilda sig till kock.
Så jävla inspirerande var den fan i mig . men det ska jag inte göra . jag ska bara försöka behålla glädjen i att laga mat å verkligen göra det när jag känner för det å då menar jag alltså att laga ordentligt . inte steka korv eller nåt liknande . haha . problemet är att man står i köket hemma å man har ju inte direkt typ 300 olika kryddor å färskvaror å allt skit hemma .. så man får vara en mästerkock på betongnivå . haha .

Ja å då var det avgjort . Leenuz kunde inte hantera koderna heller . antar att det är blogg.se som inte tycker att dreamweavers koder ska fungera här .. ja jag vet inte ja . så nu kanske jag måste sätta mig ner själv å försöka tråckla ihop nånting som kommer se bra ut . eller så får jag leva med att det ser ut som det gör på den här sidan ..

Leenuz säger (01:08):
det är ju bloggsidan som e kuk

Haha ja isf kan jag ju inte mer än att hålla med .. borde väl för fan kunna göra saker mer lätt hanterligt . eller är det jag som helt enkelt är helt bakom flötet å Leenuz bara lite mindre bakom? ne det tror inte jag . hur fan ska jag kunna det här när jag haft bredband i ett par månader .. å ingen som helst erfarenhet av webdesign .. jaja . skitsamma! . får väl harva på helt enkelt i koderna . å se efter var fan jag hamnar med det . det är väl inte hela världen? förutom att det kommer ta en halv livstid .

Anyone can cook my ass . inte när det kommer till html-soppa iaf!

xxx

Kommentarer
Postat av: Renée

lugnt om jag länkar till dig på min blogg?

2008-02-26 @ 15:04:36
URL: http://r85.blogg.se
Postat av: Memmmaaa

Tjo!
Hördedu, jag vill inte bli länkad som Emma Fnask haha skitunge! Jag tog bort fnasket i dig så du kan väl va go o ta bort mitt me, whu?
Peace!

2008-02-26 @ 21:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0