Är du med raz?

Sug på den frågan ni om ni kan . haha :D det är nog bara Rasmus kommer förstå följande inlägg . jag står inte för det som kommer i detta meddelande till världen . nu kör vi ett blogginlägg mitt natten i torvalla . hårdrockslivet lever . boh boh!!

Vad skriva här?
Jo i princip så kan jag ju nu skriva vad som helst . för det är ändå bara ingenting som jag borde sitta å skriva . faktum är iaf det att jag hade jättemycket att skriva om tyckte jag lite tidigare idag . när jag snappade upp massa saker på vägen .. men jag tänkte att jag skulle uppdatera bloggen nu ändå ..

Vad hade/skulle jag gjort annars? förmodligen gått å lagt mig .. men jaaa . jag ska . bara jag har skrivit klart det här inlägget . samtidigt som jag lyssnar till Leenuz senaste toner .. helt underbart å nytt å fräscht känns det om jag får sitta å recensera i samma ögonblick (ta åt dig linkan) ..

Rasmus eh . du skulle ha varit med ikväll det kan jag ju säga .. men du arbetar med ditt . papper å skit . har du blivit byråkrat på senare dar? själv så har jag blivit mer å mer samhällskritsk . å sanna mina ord när jag säger att jag fått höra det från vissa auktoritära källor .

Det hade vart varit eminent om saker kunna flytat på som det sig bör .. kan inte säga att det gör det nu efter sanhällets blåsningar .. livet är knackigt ibland å tycka vad man vill om det . men jag slipper helst det .. iaf om jag får bestämma . men det är inte jag som bestämmer det är det som är problemet ..

Sparken har med . eller ja . två medar . kan man säga med i plural? det är en ganska konstig fråga som jag tänkt på en längre tid . hur kan det komma sig att det finns så många ord i svenska språket som heter lika men betyder helt andra saker? klart som fan att invandrarna har problem ibland att uttrycka sig .. var är logiken i detta land?

Kalla mig på! eller kalla mig av . men jag tycker det är en het fråga inom politiken .. var är logiken? ni som vet vad logik handlar om behöver inte ens tänka efter det minsta .. ni bara är logiska .. men politiker hör inte till den gruppen . tycker vi startar om hela branchen å utgår ifrån logik . tack och godnatt!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0