Huvudvärk

Idag har varit en av de jobbigaste dagarna på jävligt länge . känner att jag inte är redo att jobba iaf . haha . var på stan å möte på af i 4 timmar . är lika trött som efter en hård arbetsdag . men det kanske inte är så konstigt när jag verkligen har suttit å pratat om mig själv så jävla länge . helt tömd på energi . men likförbannad så ska jag fan uppdatera bloggen .

Det var jävligt mycket folk på stan idag.
Antar att det beror på att folk fått lön igår å att det är bokrea . det var helt packat nere på akademibokhandeln å inne på hübinettes . jag ville köpa nån bok . men orka med det där då efter min sittning på af .. ne fy fan det får vänta .. vet ändå ingen bok som jag är ute efter så där . har ju fortf snabba cash å läsa ut .. å för övrigt så ska han Jens Lapidus släppa en uppföljare nu i mars som heter Inte fucka upp . som jag jävlar i mig också ska läsa . bäst att sätta igång nu tror jag ..

Ja det har ju inte blivit nåt musiklyssnande idag heller . har lite för ont i huvudet för det just nu .. så kan tyvärr inte ge er nå tips idag på nåt gott . eller jo det kan jag ju men då måste jag börja tänka . haha . så jag skiter i det .. å inte har jag kollat på nån film heller . nåväl ..

Satt dock å lyssnade på "I skitan på Gynning" . hon skulle göra nån slags parfym då i programmet . jag har inte sett nån parfym ute .. iofs så har jag inte direkt skyndat mig runt i tjejhyllorna i målgruppen 14 år å tittat heller .. men det skulle va intressant å känna lukten å få reda på varför hunden i programmet drogs till hennes lukt . skulle ju inte direkt vilja va 14 årig tjej på stan med en lukt som hundar dras till . haha . skulle kunna sluta på många otrevliga sätt ..

Okej nu står nästa man på tur för att försöka ge sig på min sida å se om vi kan få till det som jag vill ha det . jag är evigt tacksam om Yoni får till det . skulle va fett som fan .. det är liksom inte så mycket som ska fixas egentligen .. första mannen att klara det får en tjuga! ställe er i kö å vad med i detta spännande projekt att gör min sida fin istället för er egen om ni ens har en ni som läser . Terje sa att det var aslätt . kom igen å flexa du me då! :D

xxx

Kommentarer
Postat av: Minna

"Snabba Cash" va en grymt bra bok!

2008-02-27 @ 09:57:50
URL: http://underbluesky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0