Jag och Yoni

Det är sannerligen ett vinnande team . titta bara så fint vi fick till det . jag kan inte tro att det är sant att det är klart nu . å att jag var en av dom som var med å ordnade det . but hey! what can i say . im a fast learner . det är liksom precis som jag ville ha det som det är nu . å johnny hjälpte mig att hitta lite koder som jag hade problem med. det var inte alls svårt . så jävla logiskt . man behöver fan inte dreamweaver för att få till det här lilla simpla ..

Nu blir det kvällsfika.
Det kan du slå dig i backen på att det blir . min huvudvärk håller på att döda mig . har ju suttit här sen jag kom hem å knagglat på med både inlägg å koder å dessutom spelat nätpoker . nåväl .. Denice har redan gått å lagt sig så jag ska joina nu å kolla på Leno . fett? jamenvisst!

Ah jag vet att alla är avundsjuka på min fina sida nu .. alla som är det kan räcka upp en hand .. å för den som vill så är html-soppan färdig nu . smakar bättre än minestrone . å det är inte glam!

xxx

Kommentarer
Postat av: Ina the mighty

Räcker upp en hand...ränger ut tungan oxå! :P

2008-02-27 @ 00:28:02
Postat av: Din flicka

Duktig!

2008-02-27 @ 11:48:23
URL: http://dede.blogg.se
Postat av: Pemma

Ja, de blev fett gubben!

2008-02-27 @ 18:46:50
URL: http://banditqueen66.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0