Party like a rockstar

Haha . Dan berättade precis att han varit ute igår å kollat på nåt lokalt rockband i Gbg .. han hade enligt planen börjat röra sig hemåt vid 00.30 tiden å satte sig å väntade på spårvagnen hem . väl där han börjar prata med ett lite för trevligt par å vips så var han på krogen igen å svepte shots med nämnda två . å var inte hemma förrän 02.30 hahaha!

En kvalitét att besitta.
Jag känner igen mig i det där . man kommer aldrig hem när man ska även om man varit inställd på det sen scratch .. Dan beskriver det som att han har alkoholproblem å inte kan sluta dricka när han väl börjat .. men jag säger helt enkelt som så att det är kul att festa å det är inget fel med det . det är en gåva att kunna festa som en rockstar när man är 25 år . snart är åren förbi då man har barn å andra grejer kanske . då vill man kunna se tillbaka på tiden som ung när man hade kul .. nu menar jag inte att man inte kan va rockstar å ha barn för det kan bevisligen ett par av mina vänner medans andra snöar in å blir "svenssons" redan vid vår ålder ..

Ikväll ska jag leva upp till måtten själv . festa som en rockstar . vara odödlig för en stund för att imorgon vakna i bästa(!?) fall döende .. för att sedan om jag får det som jag vill åka mot s-vall i morgon för att festa som en psystar på trillah hilla !0 .. det skulle inte va helt jävla tråkigt det .. undrar även hur Skank å Cam mår idag efter att ha festat som ett par reggaestars på villa tottebo . damn det hade varit kul att hänga på . nåväl . kanske var lika bra då man känner sig pigg å fräsch idag efter att ha haft en "hemmapysslarafton" igår med solning å tvättning å diskning å pizzatryckande som det jävla svullmonster man är ..

Nu ska jag å miss D gå å morgon sola .. måste passa på när det kostar 1kr/min . boh boh!

Update.
Ja då har vi varit å solat då . fick ligga i tjockisgrillen med en halvtafflig ansiktskanon . som Denice för övrigt har använt innan .. å joo . den var väl bra på det sättet att min långa kropp fick plats så fötterna fick ljus på sig . men den tog fan inget alltså .. ingen skillnad what so ever ser jag . men har ju iaf lite färg som på bättrades lite antar jag ..

Jag hoppas verkligen att Raz kommer in idag å festar med med oss . fan jag saknar killen . har ju knappt snackat med han på en hel vecka för att han varit i Lillsjöhögen hos sina koreanska adoptivpäron (take a walk on the wizaaaa) haha! men iofs så är det väl kul för honom om han åker ner till Uppsala där han har sin fina son Vind .

Tror visst att det är dags att ta å slänga i sig lite frulle å hoppa in i duschen snart . för att sedan ta å innjuta kvällens aktiviteter . med shots on the rocks å festkompott . boomahot!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0