Solskensmorgon

Ny dag ny strid . har sovit rätt jävla bra faktiskt .. inga mardrömmar efter shrooms . vaknade nu rätt tidigt . antar för att det är solen om skiner å då brukar ja vakna . man måste ha mörkt i rummet om man ska sova .. dagens uppgifter ska börjas ta i tu med .. inga tvång egentligen .. mest bara skoj ändå .

Tankade dreamweaver igår .
Tänkte slänga mig in i ett försök å klara av det här utan hjälp .. men ja det funkar inte riktigt så får jag helt enkelt inse . haha . det var fan fett krångligt program eftersom jag aldrig ens sett programmet förut å jag sitter inte med någon som kan det eller kan visa lite grunder eller vart man ska börja .. jag är iaf fett nöjd över hur jag fått till min blogg än så länge .. ska bara ta å fixa till telekabelbilden .. å lite annat .. men jag är nöjd med hur den ser ut annars med färger å typsnitt osv .. Leenuz ba garvade när han såg sidan, "ja kan ordna det där i morgon" . ja jag är newb . haha . men det är fan svårt . jag är på g iaf till slut . 2oo8 .

Shrooms var som en blandning mellan Blair witch project och The grudge . ingen kung rulle direkt .. men det var nice å kolla på den .. men det kändes precis som många sa innan att det var verkligen som att den skulle kunna vara betald av staten i usa för att den ska användas som skrämselpropaganda .. det var en redigt vrickad film . å har man funderat på om man ska prova svamp så kanske man tänker till en extra gång innan man gör det efter man sett den där filmen ..

Ska ta å glida iväg till Torvalla C om ett tag å posta a-kassa så man får nå mer pengar sen . har ju som sagt inte överflöd på pengar direkt .. åsså ska jag å fröken D lägga oss i en varsin svennegrill så vi får nån färg på kroppen . nu när våren börjar nalkas vill man ju se lite fräsch ut . har ju i princip varit inomhus kanske 90% av vintern ..

Lyssnar på p3s webradio . har blivit helt såld på det ja . åsså är det så bra att man kan välja vilka av veckans program när man vill så man inte missar nåt .. just nu är det iaf Mika - Love today . skön falsett den snubben . "love love me, shock shock me, everybodys gonna love today, love today love today" .. snubben var även å lirade live på lenos tonight show förra veckan . haha . snacka om att han va riktigt skum . redigt kymig känsla man fick av honom . kändes inte äkta . men jag tror fan att han bara är så jävla skum . haha . Denice mådde dåligt av å se han på scen tror ja . haha . men hey! så länge man inte tittar på han så är han fett bra tycker jag! :D det blir lite för mycket färg å gay å plast för min smak . haha . nåväl!

xxx

Kommentarer
Postat av: goodkat

dreamweaver är ju simpelt som fan ;)

2008-02-25 @ 15:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0