Ut och in!

Nu är det ju såhär att jag har bestämt mig ändå för att ta tag i det här .. det här med att börja blogga . jag raderade massa gammalt för ett par dagar sen . Inte för att jag la ner speciellt mycket tid på nåt utav det men känner ändå att jag fan vill ha nåt mer än bara det där sura jävla facebook som går mig på nerverna . Å förhoppningsvis kanske lära er andra ett å annat eller väcka en tanke .. annars har jag rätt mycket musik å film å snacka om och såklart mitt superintressanta hårdrocksliv i betongen . boh boh!

Nåväl . bloggen är igång . får jag höra ett hurra!?
Helgen har för övrigt varit mycket bra .. började med en inflyttningsfest hos sven på fredagen .. mycket bra drag herr sven! En stadig bakfylla å en bra dag ute i solen (och solarium) gjorde att man på lördagen mådde hur bra som helst det var länge sen som jag kände mig så flytande . haha! Jag å eldempo drog över till skank å cam å drack vitt vin å öl å kollade på melodifestivalen å tröck i oss massa chips å (mini)ostkrokar .. trevlig tillställning måste jag påstå!

Tittade på juno idag .. fett bra film var det . den ingav en konstig välbehags känsla igenom hela filmen . hon var så jävla rak å äkta den där juno . men på samma sekund som jag fick den känslan så var den lite halvkymig tyckte jag på sättet filmen berättades i kombination med den söta indiepopen . skar sig som gammal bea! fast på ett bra sätt . haha . vet inte hur jag ska förklara känslan den gav mig så skiter i det nu .

Hittade nu en horrorfilm vid namn shrooms som jag ska kolla på . är monstren som du ser i trippen där på riktigt eller inte? haha . hur bra låter inte det .. ska bli kul! Skulle du vare me raz . för ja vet hur du skulle bli rädd å sitta mellan mig å dempa i soffan å tänka "happy thoughts" :P


xxx

Kommentarer
Postat av: Rain å Mikee

Hurra!

2008-02-25 @ 18:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0