Ett öga rött och premiärer!

Ja det tog lite tid innan man tog tummen ur arslet å såg den å .. men den var väl helt okej .. lite seriösare än jag föreställt mig men ändå med mycket humor :D

Sista svennarna.
Antar att jag å missD är dom sista svennarna som kollade på den .. så jag behöver kanske inte säga så mycket om den tror jag .. men om ni inte sett den så är det ju alltid ett alternativ . för den får en att tänka på hur det funkar i sverige gällande saker å ting ..

Ikväll börjar ju även Sverige Pussas&Kramas där vi kommer få se Fredrik å Filips egna version av "Anyone else but you" från filmen Juno . ska bli fett skoj att se .. går även att se i ett klipp på länken där .. hahaha!

Och en premiär till är det minnsan .. även Myggan har premiär som jag tycker är fett kul .. check it out!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0