Det rullar på

Jobb . Sol . god mat (Denice übergoda smörgås tårta) :D å en jävla upptagen vecka ..

Studenttider.
Jag glömmer typ bort hela tiden att det är studenttider och att jag faktiskt har jävligt mycket att göra .. idag måste jag in till stan å köpa brännskivor å träffa upp klassens huvud med pengar .. sen blir det iväg å jobba mer . i morgon ska jag ägna åt att bränna skivor och dricka några öl tror jag .. kanske även spela fotboll om jag hinner .. ska ju som spela korp-fotboll i sommar med ..

Jag har även tömt kameran och tänkte flexa upp lite bilder igen :D



xxx

Kommentarer
Postat av: Crille

Snacka om nedskräpat. Hoppas ni plockade upp efter er!

2008-06-04 @ 17:01:44
Postat av: Crille

Snacka om nedskräpat. Hoppas ni plockade upp efter er!

2008-06-04 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0