Studenthelg och sol.

Helt galet vad mycket sol det har varit i en vecka nu och grillförbud har det även varit i Östersund med .. 2 dagar efter Göteborg tror jag .. skitsamma .. har iaf haft en sjukt bra vecka och nu börjar allvaret igen .. igår kom spöregnet innan lägg dags ..

Vad har hänt?
Jo vi har festat en hel del .. men även hunnit tagit det rätt lugnt .. i torsdags så spelade jag först på ett studentflak då .. det gick väl helt okej förutom att jag fick skitgrejer från nightline .. sen efter det så partade vi loss .. ett bra gäng i bhp ..

Sen på fredagen så festade vi vidare med häng i lillsjön där Morgan från skivhörnan hade riggat upp med ett par polare . det blev skönt häng men jävligt mycket mygg .. jag hade säkert 50 myggbett när jag kom därifrån å då var jag ändå insmord och hade byxor å tröja . men det sket dom i å bet rakt igenom ..

Lördagen då var man ju redigt paj och jag å Denice stannade hemma å somnade fan till å med tidigt .. jävligt skönt faktiskt . sen då söndag .. ja .. kollade på fotboll en hel del .. både lördag å söndag .. jävligt lök .. kollade även på 21 igår å den var fan helt okej . tufft med en film om att räkna kort . och idag ska jag ringa schema för att börja jobba utav bara helvete resten av månaden .. det behövs!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0