Sveeeeerigeeeee!

Det är ju precis som jag sa inför EM . det här kommer gå skitbra om Zlatan gör sitt ..

Pang!
Em är i full gång å äntligen har Sverige spelat sin första match . å som dom gjorde det! ägde matchen från början till slut .. tyvärr fick jag bara upleva matchen på radio å internet igår men ställde larm och tittade på reprisen idag . så jävla värt . Sverige spelade bra å rolig fotboll medan grekerna förmodligen spelade det äckligaste spelet jag sätt . såg ut som gammal möglad tzaziki!

Men Pang sa det, rakt upp i krysset, Zlatan!!! som jag skrivit innan så tror jag på Zlatan å jag tror på underverk . men tyvärr så sa det även pang i chippens lår . inte alls bra :( Det ska bli så jävla värt att vara ledig på lördag å kolla matchen mot Spanien med en massa öl . hoppas fan att Sverige lyckas hålla ner Torres och Villa på jorden .. jag är iaf övertygad om att Sverige och Spanien kommer vara de lag som är topp i gruppen ..



xxx

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ähh, de gjorde bara vad spelet går ut på…

“Fotboll är ett spel där två lag på en plan sparkar en boll med avsikt att inom en på förhand bestämd tid få in bollen i motståndarlagets målbur samt försöka hindra motståndarlaget att göra samma sak i det egna lagets målbur”

2008-06-11 @ 17:14:05
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0