Sverige - Ukraina 0-1

Ursäkta mig lite men vad fan var det som hände? Skummade lite på matchen och det såg väl stundtals bra ut . sen kommer det där skottet som Shaaban borde tagit ..

Genrep.
Jag har liksom för mig att det är så att om ett genrep går dåligt så blir resten bra . det handlar fan om att rycka upp sig nu å ösa på utav bara helvete . å Zlatan måste göra mål .. men det kommer han att göra . det är hans år! Att matchen slutade 0-1 och Svenskarna blir fett missnöjda å buar är inget konstigt .. men i sommar kommer vi jubla!

Go Sverige!

xxx

Kommentarer
Postat av: Gubben

...och vad spelar det för roll?

2008-06-02 @ 15:38:05
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: malincatrin

Jag tycker att ett landslag alltid borde visa vad det går för.. Och varför spela med halvskadade spelare som inte kan gå för fullt? Nja, lite tveksam inför EM men får alla vara friska så är det väl inga problem, men längre än till kvarten sträcker jag mig inte..

2008-06-03 @ 07:34:22
URL: http://malincatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0