50 färska fiskar

Då har jag kommit hem från mr.Skank å camoman .. ska till å äta lite mat å glo på en rulle tror jag . blir nog en till med Robin Williams . har hamnat i ett stim tror ja :D

Massa musik.
Ja en hel del musik fick jag med mig tillbaka från herren .. runt 50 nya spår som jag får sprida för vind å våg .. det blir som ett första stora avtryck i världen av musiken han skapar (Skank) :D Det börjar idag . håll utkik efter musiken vetja . its heading your way!

Dessutom fick jag med mig efterlängtade Basutbudets två skivor . helt underbart . å för er som inte har koll på vilka det är så är det Mackan från fattaru bl.a .. helt grymt . låter nytt å inte som nåt annat!

nu till käket å filmen . boh!

xxx

Kommentarer
Postat av: Mikee

vad händer i helgen?

2008-03-13 @ 18:50:29
URL: http://magicmikee.blogg.se
Postat av: Memma

Basutbudet e grymt! Har försökt ladda hem från limewire but no, finns inte. Fett dåligt.
Aja, schysst sound i alla falle:)

2008-03-13 @ 19:12:09
URL: http://banditqueen66.blogg.se
Postat av: emmy

okej, jag tycker själv att 747 är lite överreklamerad! sjukt svårt att välja favoritlåt,
om du var här, beskyddaren & pärlor typ! favoritskivan är nog utan problem hagnesta hill, grym skiva! vapen och ammunition är bra men lite för publikvänlig för mig smak, tycker om dom lite mer svårlyssnade kentlåtarna :)

2008-03-13 @ 19:34:28
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0