Bihåleinflammation

Jajjamensan . då var det mer eller mindre fastställt då . det är bihåleinflammation man har åkt på å ja borde åka till en doktor . men jag är inte så mycket för det ja . ska försöka kurera mig själv tror jag .. ska ta å stoppa huvet över lite ånga nu å se om det blir bättre . eller ja det borde det ju bli ..

Jag mår inte så bra.
Bevisligen så tycker inte min kropp om mig .. bihåleinflammation kan ju vara rent av livsfarligt har jag lärt mig idag .. så blir det det minsta lilla värre än vad det är nu då åker jag väl in till doktor helvetet då .. å får käka penecilin å massa jävla nässpray å skit .. har ju feber å värk överallt också .. inte så jävla kul .. jag är döende tror jag .. mina ögon kommer snart sprängas av allt tryck :( kanske inte e så konstigt att man varit sjuk i typ 3 veckor då!? . shit!

Var även in till stan idag å var på möte på AF .. sas inte så mycket men lär nog komma fram till en bra handlingsplan nästa vecka skulle jag tro .. det ser iaf lite ljusare ut tror jag .. iaf som det låter .. sen efter det så tänkte jag bege mig ut på Gregoriemarknaden .. det tog jag å sket i . för fyyyy faaaaan vad det blåste ute idag . dom har gått ut på nyheterna i tv å sagt att man ska hålla sig inomhus för det blåser upp emot 30m/s .. no shit dude!? det kände väl jag med ..

Borde inte sitta här heller nu .. man ska inte sitta framåtlutat stog det när man har bihåleinflammation för då blir trycket å huvudvärken värre . så nu tar jag å släpper det här .. hade mer å skriva men tar det sen fan ..

xxx

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag vet vad du menar, har haft långa samtal med mina bihålor den här helgen...jag tror att jag har vunnit men fan vet, dom är lömska slynor!!!
Krya påse :)

2008-03-10 @ 14:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0