Börjar bli sur som fan

Jag har inga cigaretter . det har ju inte hänt på ett par år att man har varit utan det så nu börjar jag fan i mig bli redigt irriterad . har inte ens fått min morgoncigg liksom ..

Inga pengar.
Har seriöst inte varit så här fattig på länge . det är inte bra .. å nu i helgen är det ju påsk dessutom . lär ju bli en redig supa helg å massa must å godis även .. hur ska det gå till? Ser ju inte positivt ut . ska ju dessutom betala dubbla hyror nu . å e skyldig mor 2 tusen . å har räkningar på ett par tusen .. kommer gå åt helvete det här ..

Antar att mitt negativa tänk inte kommer gå över på ett tag .. har huvudvärk å nikotinabs . kuk!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0