Carola och bakfylla!

Nu har jag kommit hem från en jättegod påskmiddag hos mor å far .. jag vann även 50 spänn på en trisslott . haha . lyllos mig va!? :D

Så ska det låta, eller?
Haha . ja Sahlene krossade äckel-Carola så hårt i så ska det låta att dom klippte in extra scener i programmet med motiveringen att "alla ska få synas" .. haha . va fan det är ju hon själv som suger så jävla hårt! första gången hon öppnade käften i programmet så kunde hon inte ens texten men räddades av Andreas Johnsson ..

Jävligt bakfull är jag fortfarande .. snacka om en tung jävel! men jag får skylla mig själv för ja drack mer än 2 liter vin igår å ett par öl .. va redigt tankad å ber hemskt mycket om ursäkt till alla som förtjänar en ifall ja varit otrevlig eller rent av arrogant å nonshig ..

xxx

Kommentarer
Postat av: Klemma

haha, fyllekajja!
Antar att det blir luugnt för er i kväll.
Ni kan ju hojta om ni skulle få för er att hitta på någe.

2008-03-22 @ 19:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0