Cigg eller godis ..

Hahaha .det låter som jag ska ut å trick-or-treata på påsk som en påskkärring .. "hej, glad påsk" å sträcka fram ett stort påskägg som dom som bor där får lägga cigg eller godis i . hehe!

Faktum är.
Att jag inte alls ska göra det utan det var den frågan jag ställde mig själv när jag var på affären å skulle handla . Det blev godis kan ja ju säga . ah ja vet . det kanske va dumt tänker ni nu när jag har slut imorgon . men nu känner jag mej så pass säker att jag kommer klara mig till på torsdag då pengar kommer .. Äkta sockergris som man är! :D

Träffade på Mannes Jennifer på bussen då hon hoppade på efter en hård dag i skolan . lyckades skrämma henne när jag upptäckte att jag skulle av i Torvalla C .. Hade vart drygt å gå tillbaka från min hållplats . fick lite panik . jag som hade så mycket att prata om . haha!

Påskfest på tapeten.
Ja lite löst snack är det ju hela tiden .. men jag å henrik å camilla pratade mer om det idag .. det vore fett om vi kunde styra en påskfest . om folk e intresserad får dom ju gärna höra av sig .. pengar till rigg å lokal behövs ju isf .. Nån som har lust att ta tag i tyglarna kanske?

Sen tycker jag det har varit väldigt dåligt på kommentarfronten i bloggen på sistone .. xP

xxx

Kommentarer
Postat av: Renée

jag tycker påskfest låter nice. hur mycket cash rör det sig om? typ.. borde ju gå om alla bidrog. många som e sugna kan jag tänka mig..

2008-03-18 @ 17:52:05
URL: http://r85.blogg.se
Postat av: Rain

hm, d må ju gå ordna. om alla bara får tummen ur.. ja du vet :)
ja, varsego för tusan :)

2008-03-18 @ 18:25:04
URL: http://r85.blogg.se
Postat av: Ina

Hmmmm.... jaså det gör du? Skicka en lista bara! ;)

2008-03-18 @ 19:26:54
Postat av: Renée

vassego för den snabba responsen.. hehe, njaaaa. men vaddå, d blir typ en hunka per skalle, d ska väl inte svida så hårt..?

2008-03-18 @ 20:52:17
Postat av: Jennifer

Haha, du skrämde skiten ur mig!
Vi tycker iaf att en påskfest låter hur nice som helst, fast vi har ju som du vet inte många ören att bidra med, men om man blir många som går ihop så kan nog vi också lägga en slant. ;P

2008-03-18 @ 21:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0