Dra upp byxorna!

I helvete heller . det är i hänget attityden sitter brukar vi säga :D

Alexander får ingen mat i skolan.
För att han har häng på byxorna .. haha . det här är ju för fan störtlöjligt . man måste väl för fan få gå klädd hur man vill .. eller? ne han e avstängd från matsalen nu han å det är ju bra . vad sänder det ut för signaler? om jag hade varit kidsen på den där skolan hade jag fan sett till å häng-strejka! helt allvarligt .



"Det hade vart en vanlig dag
om vi inte hade slagit vad
om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn"


På min tid i högstadiet . det är sådär 10-12 år sen .. då fick vi stryk för att vi hade keps på oss när vi skulle gå å äta . det verkar som att lärarna måste ha nåt att klaga på hela jävla tiden .. å som min vän Skank sa senast igår . läroplanen är för gammal . det måste hända nånting i skolorna .. det måste förnyas å anpassas å lärare måste lära sig se saker med ungdomars ögon!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2090566.ab


Nu ska jag snart dra å sola .. sköööönt . även att det är strålande sol ute också .. det blir nog varm choklad å kaffe i badhusparken idag!

xxx

Kommentarer
Postat av: Galaxa

Själv har jag snorkusar hängande utanför näsan - jag tycker det är skitsnyggt - varför ska andra bry sig?

Skämt åsido. Inse att de flesta som gör ett hederligt handtag tycker att det är rent snuskigt at behöva titta på folks kalsonger - gärna lite urtvättade så man ser skithålet och gärna med bromsspår. Äckligt! Äckligt!

2008-03-20 @ 13:48:21
Postat av: Ina

Mer häng åt folket!

2008-03-20 @ 14:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0