Dyngrak ute före två

Ja det som skulle bli en hit igår å dansa lite på GIII slutade med att jag inte ens kom in på bygget efter att ha överkonsumerat öl .. jag var dyngrak redan innan vi tog oss till stan . inte så bra alls faktiskt .. men det är ju inte första gången ..

Får inte ens en chans.

Alltså det är så sjukt för att när HB står vakt så behöver jag bara visa mig så kommer jag inte in .. han säger alltid att jag är för "påverkad" . jag tar det personligt .. som fan .. börjar bli störigt att man inte ens får en chans att gå in ibland .. men dom vet ju vem jag är ..

Nästa gång ska jag gå dit nykter å kolla vad han säger då . säger han att jag är för påverkad då ska jag anmäla det jävla aset för diskriminering!! Igår iofs så erkänner jag ju att jag var dyngrak .. så det var väl lika bra att vi åkte hem å gjorde äggmackor å kraschade ..

Här får ni intervju med Chicago å Raja Ram . snubbarna bakom 1200 micrograms ..



xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0