Eargasm

Nu har det äntligen tagit fart i brasan .. Leenuz skaparen av den fina psyktransen med lortiga tankar å skaparen bakom Eargasm production har börjat skriva av sig lite ..

Skönt att ventilera.
Det är sanningen bakom allt . att få ventilera om allt man tänker å grubblar på .. att bara få skriva av sig .. sen får den som vill läsa om dom tycker att man är en redigt funtat person bakom skärmen . haha . har ju tappat lite av det jag .. att skriva har länge varit en del av mitt liv å har ni tur å tålamod å läser min blogg så kommer ni få läsa en del av mina texter ..

Får jag höra ett Hipp hipp hurra!! för att Leenuz har börjat ventilera med ord? det är lite mer konkret än det abstrakta man får tafsa på när han gör sin musik ..

Nu ska jag över till Skank å dela med mig av bilderna ja tömde i hårddisken idag .. woohaa!

image14
Leenuz i egen hög person . hehe!

xxx

Kommentarer
Postat av: Ina

Haha även gamla rävar trillar dit i bloggträsket! ;)

2008-03-13 @ 16:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0