Gammal bekantskap

Igår ringde en polare som jag inte sett på sisodär 5 år eller nåt .. det var grymt jävla kul .. ska ta å hooka upp med han å dricka kaffe å snacka om good old times!

Hängde hårt.
Ja det gjorde vi när jag gick i gymnasiet . det blev en hel del supande å massa jävla dumheter .. ska bli kul å få tänka tillbaka lite . även ja å skank har ju råkat i luven på han i ett trapphus . haha . ja unga å möra var vi . haha! ja sa åt han att det var hans fel att jag inte tog studenten . haha . men naturligtvis är det inte så :D

Idag ska jag tydligen på möte . det var en jävla tur att jag vaknade tidigt idag då så jag inte hade brännt det mötet för dom hade tydligen försökt messa mig på mitt gamla nummer .. undrar varför dom inte sparar mitt nya nummer när man säger åt dom . hur svårt kan det vara?

Ne nu blir det lite psyktrans . poker å kedjerökning . kiiyaa!

Den här bilden e fin . va tvungen att sno den av en vän :P

image13

xxx

Kommentarer
Postat av: emmy

dom är ju så himla bra att man inte kan låta bli :) haha ojdå, ja då är jag nybörjare jämfört med dig! lyssnat på dom i typ 4 år nu.. men desto mer intensivt! favoritlåt/skiva då?

2008-03-13 @ 14:38:56
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: Anonym

Nämen där ser man,
Snott den utan att fråga om lov
*smäll på Fingrarna* :)

2008-03-14 @ 23:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0