Hypnos

Helt allvarligt talat skulle jag vilja prova på att bli hypnotiserad .. skulle va fett schysst å få det filmat också så man kan titta på sig själv efteråt å undra var fan man befinner sig när man beter sig som man gör :D

En bankrånare i Italien.
Hur bra är han inte den här snubben man sett på tv . ni vet han som går in på ett trav å satsar på hästen som är sämst å som slutar sist . går in å ska plocka ut en vinst å får kassörskan att räcka över vinsten för att även hon blir över övertygad om att det är rätt häst som vunnit för hans del ..

Nu är det alltså en snubbe som springer omkring å rånar i Italien med hjälp av hypnos . snacka om härlig snubbe eller .. "kolla djupt in i mina ögon" sen drar han med cashen å kassörskan minns inte ett skit . haha fy fan vad fett! det skulle va rätt nice om man kunde hypnotisera . skulle man ju liksom inte ha många bekymmer .

http://aftonbladet.se/nyheter/article2108678.ab

Då kan man ju liksom klara sig undan snuten också . "jag är oskyldig, släpp mig nu" åsså gör dom det också .. haha fy fan ..

Det är mycket okult å andra konstiga saker på tapeten i tidningarna nu . undrar vad det beror på?

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0