Inte ett moln

Det är inte ett moln på himlen . men en bitande kyla . det är fan fett kallt .. men jag försöker få i mig lite fin å frisk luft när jag sticker ut huvet för att blossa en god cigg! Läste på text-tv att kallaste vinterdagen uppmätts långt uppe i norrland med stadiga -40,5 eller vad det var :D

Ny låt.
Skanks låt Mistah Big Brown (legal edit) . avnjut tonerna tillsammans med lite härligt bloggläsande . har blivit rätt så aktiv tycker jag .. skriver en hel del . en hel del dravvel . men kanske en del som folk vill läsa om även .. men som Raz sa så är det bäst om man skriver för sig själv .. det är då det blir bäst . sen om andra tycker att det är bra är det en bonus ..

Jag skriver ju inte direkt som alla andra . har många mystiska punkter men det är så jag skriver för att få en läsare att ungefär förstå hur jag pratar . det är ett signum att skriva som man pratar . då får man ett mer flow i skiten!

Nu blire en cigg sen ska jag sätta mig å glo igenom alla bilder ja tog i virr-varret i påsk ;P kommer lägga upp några här :D

xxx

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en trevlig dag! 8)

2008-03-23 @ 14:28:00
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0