Jordekorrar

Haha . ja tror nog att Jason Lee inte bör ha gjort huvudrollen i filmen om Alvin and the chipmunks .. han ser ut som en gammal toffla utan mustaschen han har som Earl .. å skådespeleriet ska vi inte tala om . å filmen . uuuh . njae . klart små barn runt om i världen kommer älska dom små liven precis som jag älskade dom när jag var liten ..

Musik industrin handlar bara om pengar.
Det iofs är väl inget nytt men till å med i en barnfilm om tre små gnagare så ska man påminnas om det .. ingen ska någonsin tro att det är lätt å slå sig fram i musikbranchen så länge man inte är redo att sälja ut precis allt som har med en själv att göra .. "lyssna på mig så ska jag göra dig till stjärna" . haha . vilket jävla skämt! Big up till alla där ute som äger den sanna scenen med diverse indiebolag!

Sen även att SVT har gjort så att dom plockat bort Björn Gustafsson inte ska vara med på andra chansen i melodifestivalen i Kiruna .. hahaha . å enligt Aftonbladets undersökning så kommer SVT tappa kanske en miljon tittare om procent enheterna stämmer överens . haha . dom tycker att startfältet är så starkt att det skulle kunna va final . ja men här är en grej .. DET ÄR INTE FINAL!! det är alla jävla losers som får tävla igen .. å dessutom har man sett alla bidrag en gång nu å varför skulle man vilja se det igen? jo jag skulle kunna kolla på det igen om det vore så att Björn varit med för att få lite underhållning . men hahaha!! vilka jävla soper!

Även att jag är sjuk . sjuk sjuk .. ja måste fan ha nåt svårt jävla virus i kroppen som vägrar ge upp . damn it!! I morgon ska jag in till stan å ut ur lägenheten för första gången på hela veckan .. då man får i sig lite friskluft kanske man blir frisk då? lagom till helgen . skulle va fett skönt!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0