Korv och husbil

Haha! ja då har vi kollat på en film som heter RV med Robin Williams .. Även Jeff Daniels är med i den (han som spelade Harry i Dum dummare för 14 år sen) .. fett rolig film måste jag säga om en snubbe som ska ta sig till alptopparna i colorado för att rädda sitt jobb samtidigt som han tar sin familj på semester ..

Det gick inte som han eller någon tänkt sig.
Man kan ju säga att det gäller rätt mycket i livet iofs . att saker å ting aldrig blir som man tänkt sig . men det betyder ju inte att allt som händer är dåligt . det slutar oftast bättre för många än vad dom trott . så lets face it . ha inte bråttom i livet .. it will come to ya!

För den här snubben som Robin Willams spelar i filmen .. är det allt annat än roligt att åka på husbilssemester .. det var en film som kan ses som en grymt rolig variant av gamla goda Sunes sommar .. En total familjefilm som är lätt å rolig att kolla på ..

Har ett sån grymt godissug att jag tror jag tar å lubbar till affären snart . helt allvarligt . ja e farligt sockerberoende tror jag .. men det går i vågor också tror jag .. eller det kanske bara jag som inbillar mig det ..

Om ni undrar varför det står korv i rubriken så är det för att dom kallade husbilen för den rullande bajskorven .. japp så är det! "the rolling turd" .. å sen åt ja även korv till middag . men det var vanlig falukorv!

Alla som vill att Leenuz ska blogga räcker upp en hand!!?? mwaahahaha!

xxx

Kommentarer
Postat av: Mikee

ja, d känns bra att vara tillbaka..
ja, jag ska fundera på den där festen sen =) ..

2008-03-12 @ 19:41:07
URL: http://magicmikee.blogg.se
Postat av: Anonym

Klart Leenuz ska blogga!

Jennifer har oxå!

http://jennifergrubblar.blogg.se/?c=1205095375

2008-03-12 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0