Lars and the real girl

Såg den nyss med Denice då ..

En väldigt bra drama/komedi.
Kärleken kanske finns där man minst anar det . Lars sätt att hantera en personlig kris gör att en hel stad hjälper honom igenom det .. hans flickvän är nämligen en docka .. en mycket bra film som jag tycker ni kan se .. tar upp ett ämne som är ganska svårt att hantera - illusion å hur man bemöter en människa på bästa sätt när allt verkar omöjligt å näst intill overkligt konstigt ..

Har inte lagt upp några bilder idag som jag sa att jag skulle göra från helgen .. men det kommer .. bara inte idag . det tog lite energi att dona om bloggen . å nu ska jag kolla på Burn Notice . fett bra serie!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0