More bass!

Om jag skulle välja ett instrument å spela så skulle det lätt vara bas . fan vad schysst å ösa med en bas i ett band tänker jag . basen är min vän ..

Gränser.
I musiken finns inga gränser å hade jag inte varit så begränsad själv så hade det varit bra . men nånstans måste det finnas gränser . om jag skulle spela bas i ett band så skulle jag inte välja att spela på följande iaf . hur jävla fucked up är den inte då? haha!

image11

Om jag skulle få chansen att spela i ett band för en kväll så skulle jag definitivt välja mitt absoluta favoritband kent ..

image12

Hoppas ni såg morgonsoffan i svt btw . kul satir på all jävla svenne-tv ala söndagsöppet . hehe!

xxx

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

jag vet inte, jag googlade. Kolla på Kvik
:)

2008-03-12 @ 23:53:30
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: goodkat

men fy fan vikken skabbig gitarr :D

2008-04-30 @ 13:59:37
URL: http://goodkat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0