Myspys

Ikväll är det hotAflex på GIII .. dit ska vi ta å leta oss utan å blinka ..

Stuffa å gnussa.
Ja vi ska nog fan dit å skaka lite på gumpen å få lite flyt på det här .. hehe! fan vad nice att jag fick syn på det .. undrar hur dom mår efter gårdager i Åre då .. haha . men iofs så går dom på rutin! eftersom jag är utan pengar på luren så kan jag itne höra av mig till en käft .. jobbigt som fan det här .. ska försöka få tag i skank nu iaf ..

www.myspace.com/pdanjelsa
toastmaster som kör ikväll på hotAflex!

www.myspace.com/rofferuff
en göteborgare som kör raka rör!

www.myspace.com/Leenuz
Ni vet vem han e :D

www.myspace.com/knorrrr
sven sköning

www.myspace.com/abjeez
for peace!

xxx

Kommentarer
Postat av: Dempa

just ja.. de må jag skriva dit.. ska göras på momangen. PUSS!

2008-03-14 @ 12:46:15
URL: http://dede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0