Ny header

Ja har inte ens börjat på någon än som jag sa att jag skulle göra idag .. jag ska nog ta å ta tag i det imorgon .. det ska bli kul . men orken är ju inte min vän heller ..

Även att jag förlorat allt.
Har spelat bort 100.000 på nätpokern .. det är fett illa!!! jag är fattig som en jävla råtta nu igen . det suger så hårt! men jag lovar er att jag kommer igen . satans jävla helvete! åsså var det ett par libaneser som frågade om jag dyrkade satan .. haha . ja kanske gör det? eller? skulle hellre dansa med honom än gay-jesus sa jag då ..

Det vart inte så populärt .. dom börja tracka på mig så fort jag satte mig å vägrade sluta .. jag sa att dom var terrorister å att jag skulle skylla allt på Canada .. (dom bodde där) precis som hela världen gör .. det var inte heller populärt .. hahaha . jävla snorungar! ofta börja käfta på en pokersida då . ajja!

Påskfest fortfarande på tapeten!!

xxx

Kommentarer
Postat av: Memma

Jag e fett på! Jag kan bidra me en hunka lr nåt. Synd att det är i slutet på månan då alla e så jävla panka bara. Men det skulle sitta bra me en schysst påskfest fasen!:)

2008-03-18 @ 23:48:03
URL: http://banditqueen66.blogg.se
Postat av: Ina

Sniglar, sweeeeet!

2008-03-19 @ 00:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0