Nydiskad lemur?

Ja då har jag diskat å varit duktig .. nu ska jag bara vänta in käket som Denice ska laga . det blir nån sorts köttbit med bea å stripes .. sen blir det en rulle till det . har inte bestämmt vilken vi ska se än . men det får ni reda på sen ..

Pokerspelandet ger mig issues.
Har iaf lyckats spela upp mig igen så jag ligger över 50.000 efter att ha gått ner från 98.000 till nästan 20.000 .. nu jävlar ska jag fan ta å vinna här . men återigen så måste jag säga att jag är jävligt glad över att det inte är om riktiga pengar .. fast man blir ju ledsen när man vinner . haha . men jag är ingen storgambler så det kvittar!

Nu tänkte jag att jag skulle förgylla er vardag med en bild som jag såg i Aftonbladet för ett bra tag sen om en lemur som hade fötts på ett zoo som hette Raz . haha! ser ni några likheter mellan de två med samma namn? båda är färgglada på sitt sätt iaf :D

Lemurer är söta djur . men uppenbarligen inte när dom föds! och för er som har dålig koll på lemurer så är det djur som lever på madagaskar bl.a å är också med i filmen med samma namn å har värsta djungelfesten .. "i like to move it move it"

image1

xxx

Kommentarer
Postat av: LieMie svarar

haha, det är lungt. Ibland hinner man inte riktigt tänka innan man skriver. :P
Mvh LieMIe

2008-03-11 @ 18:17:05
URL: http://liemie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0