Otrivin och öl å vin

Gick till läkaren i fredags då å kollade upp min sjukdom . å visst var det så att jag hade inflammation . men jag slapp penecilin . hon rekommenderade bara att jag skulle köpa Otrivin nässpray så sagt å gjort gjorde jag det när jag var halvdöende på stan i fredags innan jag styrde kosan mot bolaget ..

En bra helg.
Som sagt så var jag halvdöende men det gick bra ändå .. fikade med Yoni å lil'Willie på news . ja satt å snorade å blev speedad å rastlös efter första koppen medans Willie satt å skrek på farsan sin efter mer chokladboll samtidigt som han så duktigt försökte städa bordet lite med sin nersölade servett å var nära på att vid säkert 7 tillfällen sopa ner Yonis kaffekopp på bordet . haha söt kiddo!

Apoteket å bolaget sen Odensport å hem .. fortf döende om snäppet värre när jag väl kom innanför dörren hemma med 4 tunga påsar .. på med det nya gearet å knäckte första bärsen . tog 3 öl sen började jag känna mig i form . å Skank å Camoman kom över å vi fick skjuts av Dummi ner till Manne . väl där så träffade man ett gäng folk . trevligt å skoj var det men ska jag va helt ärlig så kommer jag inte ihåg så jävla mycket ..

Vaknade på lördagen med den sjukaste jävla huvudvärk jag kännt på flera år . vaknade dessutom av Raz stonkande i bäddsoffan på balkongen .. även Sara å Denice hade en sån där sjuk huvudvärk . efter ett stadigt häng till kl.14 på lördag em så tog vi oss till slut in till staden för att köpa vin å öl . sen släpade vi oss med tunga steg till Slaskans (Sara! haha) boende . där slappade vi på å Denice med flera ramlade in efter ett tag ..

Full å fullbordad släpade vi oss sen med något lättare ben ner mot nattbussen för att ta oss hem mot Torvalla . mötte Manne å Skank å Camoman vid hållplatsen å sen var det vilda diskussioner om allt möjligt jävla skevt på vägen .. Satte oss ner å tog oss inte hem förrän tidigt på morgonen hem till sängen för att ägna hela söndagen åt att kolla på tv ..

Somnade gjorde jag .. vaknade efter ett par timmar å såg till min förvåning en stor cola mitt framför mig . då hade Denice promenerat på affären utan att jag märkt det å köpt godis å cola å cigaretter .. mycket snällt var jag var totalt oförmögen ..

Är fortfarande sjuk . har lock i öronen . ett massivt tryck som jag faktiskt tycker kan ta å släppa nu . jag kan inte tryckutjämna heller så jag får hoppas på att det släpper helt enkelt .. idag ska jag inte göra mycket alls . blir väl kanske nån film å sen är det ju komedimåndag på tv . nya avsnitt av 2 1/2 män :D

aaaaaj! as wee speak så släppte lite av trycket i vänstra örat . jäääävlar vad ont det gjorde!!!
Oh!!! shit på högra med nu . hahaha . fett . jaja . en hel del av trycket är kvar ändå . shit .. nu har jag olika tryck i öronen .. känns som en konstig obalans i sinnena . haha . skevt :P

xxx

Kommentarer
Postat av: Sarah

Slaska...goddamnit!

2008-03-13 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0