Plus 75.000

Jaadåå! då klarade jag precis av det jag hade satt som mål på min väldigt tomma tisdag ..

Tragiskt men sant.
De få mål jag hade idag har ja klarat av som den tvättäkta soffpotatisen jag är .. jag har diskat . kikat på en film å en fotbollsmatch å nu även klarat nästa rank på nätpoker .. har spelat in 75.000 kronor idag . å visst kan man väl säga att det är nu ja gråter för att det inte är riktiga pengar ..

Har ett mål kvar för dagen nu å det är att ta å göra mig mitt kvällsfika . slänga mig i sängen å kolla på Leno . (ne jag har inte lagt mig än Raz) . hade bara inte tid å prata med dig för jag spelade poker ;P

xxx

Kommentarer
Postat av: Mikee

=) , ja fan du skulle ha varit med, d var en rolig fest ..

2008-03-12 @ 12:41:21
URL: http://magicmikee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0