Rekord

Ja jag fick en chock när jag loggade in på bloggen nu :D

144 unika besökare.
Det var fan skitkul .. tidigare rekordet låg på 41 tror jag .. under tiden folk har varit å läst min blogg nu då . så har ja å Dempisch varit in på bolaget å hälsat på Alx å Madde på en kopp kaffe .. det var inte ens mycket folk på bolaget .. skönt som fan . men det var mycket kallare än ja trodde ute . ja hade inte ens mössa på mitt nyrakade huvud ..

Så nu inför kvällen blir det långkalsonger å mössa på . ingen vår i Knorrland inte ..

Sen angående det med aktiv dödshjälp så var det en Anders som skrev i kommentarerna att jag skulle gå in på hans sida å se vad han skrivit om det . ledsen å säga det men länken fungerade inte . men jag kan trösta dig med att jag har samma åsikt om psyksjuka som du drog lite kort ..

Sen angående den här "Galaxa" som har skrivit en kommentar om att det är äckligt att folk har häng för att dom har urblekta å skitrand på kalsongerna . då undrar jag ju vad i helvete för folk hon kollar på .. om hon dras till a-lagare?  har man ett nice gear å rena boxers så är det väl för fan bara att fortsätta hänga ..

Om man inte tål att folk har häng . varför kolla på dom då? Hela den där grejen är absurd .. det skulle va som att jag skulle införa ett förbud (den dagen jag blir rektor på en skola) mot feta brudar med tighta byxor å svullen cameltoe med ett äckligt stort utslag .. låt folk ha på sig vad dom vill!

xxx

Kommentarer
Postat av: Galaxa

Nej, på vägen till ett jobb jag ar passerar jag en högstadieskola - inga a-lagare. Därav min "erfarenhet" av äckliga kalsonger! Och - jag försöker undvika att glo och tappa hakan - tro mig. Fundera en sekund på varför vi har underkläder: Det är för att det ska bli bekvämt förstås, men också för att skydda jeans och annat från flytningar, exkrementer, hudavlagringar... Hade man inga underkläder fick man ju tvätta jeansen varannan dag för hygienens skull. Sticker en liten pigg kalsongkant upp gör det ju inget, men att se allting ner till nedanför skinorna - det är ju märkligt.

2008-03-21 @ 09:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0