Rött hat mot rött kort

Jaha då var matchen klar då .. det gick väl inte som jag hade hoppats men nu får jag hålla vidare på mitt favoritlag då endast . hade velat se Inter mot Manchester United i CL-final får hoppas på Barcelona istället . det skulle vart redigt fett för Ronaldo å Rooney att springa över eller hur? hehe! ne min sport-tisdag blev inte alls vad jag förväntade mig ..

Inter-Liverpool 0-1.
Så skrevs slutsiffrorna den här gången å Liverpool gick vidare med totalt 3-0 .. Återigen fick Inter spela med 10 man på planen efter ett rött kort .. Genom att det händer så faller Zlatan bort från från matchen eftersom Liverpool tar över totalt å töntjäveln Torres kunde prickskjuta sitt 26e mål för säsongen .. fuck!!

Nåväl .. ska väl ta å lägga mig snart då tror jag .. kolla på scrubs å sen om jag är vaken till att Leno börjar .. får kanske tra sig en nattmacka eller nåt .. röka en cigg å svälla ännu mer . ja menar det räcker inte med all mat å godis å skit jag stoppat i mig .. ibland är man sugen .. hungry, happy sleepy!

Även att Östersund åkte ut sin vandring mot allsvenskan i hockey också mot väsby .. losade mot vilda Väsby med 5-4 .. det hade ju vart nåt om lilla ÖHC hade tagit sig till allsvenskan .. men nu blir det ett år till i div1 .. undrar när den här satsningen kommer gå bra för ÖHC som dom så länge talat om . ja röstar för att vi bygger en ny hall för ett gäng millar så läktarna gapar ännu mer tomma!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0