Skitsnack!

Jag måste bara få skriva om det här skiten .. Vad fan har världen för jävla issues som en tänker tanken att man ska sitta å titta på varandra när man skiter?

TwoDaLoo.
Fuckade kinesers nya uppfinnig som ska rädda äktenskap .. tanken är att man ska bråka å sen spola bort skiten med skiten .. vad fan skämtar dom eller? "kom nu älskling så går vi å skiter det är nämligen så att jag måste berätta en grej för dig" Efterblivna jävlar alltså .. å sen går dom bara att köpa i tolvpack ..

Jaaaa vad bra tänker jag då .. då kan jag samla 24 polare åsså sätter vi oss å super å snackar skit en hel kväll så slipper man gå å pissa hela tiden när man fått i sig ett gäng bärs .. eller varför inte ett fik då eller en romantisk resturang . där man kan äta sig smällfet å sen skita ut skiten å glömma skiten!

Nu har jag skrivit ordet skit så många gånger att om man googlar skit så kommer min skitblogg upp så nu släpper jag skiten!

http://aftonbladet.se/karleksex/article2124124.ab
image60

xxx

Kommentarer
Postat av: bacardiraz

hahahahahahahahaha

2008-03-27 @ 16:13:09
Postat av: Emma

Fuuucked up! HAHA! Vart fan e världen på väg, shit alltså!:)

2008-03-27 @ 19:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0