Snö och ny musik

Haha idag fick typ Göteborg sin första snö . med storm å hela kittet . precis innan påsk . grabbarna där nere är ju måttligt nöjda .. Idag har för övrigt varit fin med vårsol å lite töande på vårat massiva snötäcke ..

Ny musik.
Nu tänkte jag att jag skulle lägga in en ny låt här på sidan .. ny för sidan men lite äldre annars .. men det är redigt skruvad å lyssna på den så förstår ni vad jag menar .. just flow with it dudes and dudettes!

Jävligt tråkigt är det även att Raz som fick igång mitt engagemang med att blogga inte själv bloggat ett skit på senare dagar . nu får det fan vara lite skärpning . hem å sätt dig å sopa i dig några folköl å dela med dig av ditt inre man!

Imorgon ska jag ta å försöka mig på att göra en header . får se hur det kommer gå .. lär väl ta hela dagen om jag känner mig själv rätt då jag inte har några som helst kunskaper inom varken html eller photoshop .. html-koderna vet jag att jag kommer fixa . men med headern kanske jag får ta å snika åt mig lite hjälp av miss D om jag inte skevar ihop nåt själv . det vore roligast så .. eller hur va!?

Har även skickat in en av Skanks låtar idag till en tävling .. får se hur det kommer gå då .. vore ju fett om juryn å sverige fick igång monstret i Torvalla som väntar på att få er att dansa skiten ur er :D

xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah kolla sidan;9

2008-03-18 @ 22:49:43
URL: http://www.photoshop.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0