Tröttast i världen!

Idag är jag så trött . min kropp säger ifrån mig å det känns som att jag kan ta på ångesten ..

Framtiden.
Idag har jag varit på möte igen . träffade en ny snubbe som ska stötta mig genom allt ja gör . han verkar fett grym .. å dessutom har jag blickat lite på framtiden det närmaste halvåret å det verkar som jag kommer börja plugga till hösten å över sommaren så hoppas jag på jobb på kommunen . det skulle va nice som fan ..

Det är så jävla nice å bara glida runt på somrarna å göra nytta för samhället .. bli solbrännd å snacka skit .. å nu blir det ju kortare då eftersom jag ska börja plugga så då hinner jag nog inte bli less på det heller som jag alltid blir mot slutet varje sommarsäsong ..

Eftersom jag mår som jag gör så vet jag inte om jag kommer blogga så mycket mer idag .. men jag tycker att ni gärna får testa å skriva till 118100 så jag får lite skön läsning sen ;P

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0